søndag den 3. juli 2016

TIL BRUNCHI AARHUS (Dalle Valle)

I Struer kan man komme til Brunch i vores Bowling Center om søndagen, hvis altså man kan samle 15 personer.
Jeg gider ikke at spise Brunch om søndagen, for mig er søndag en røv med ører, der hvor jeg skal gå i seng kl.19 grundet mine arbejdstider. Det føler jeg gør en Brunch til en flad fornemmelse.

Til gengæld holder jeg meget af Brunch om lørdagen, der har man hverken sengetider og arbejdstider hængende over hovedet, der kan man sætte sig til rette og bare nyde at have god tid. På en lørdag føles en Brunch som en hyggelig begyndelse på en dag, fyldt med gode oplevelser.

I Jylland har vi fået en ny mulighed for at spise Brunch, det er i Aarhus, hvor de har til huse i Bruuns Galleri.
Langt fra Struer ? Er det nu så galt ?
2 timer med toget der holder lige ved døren når man ankommer til Aarhus.

For 79 kr. kan man forsyne sig fra den store buffet med de mange lækre retter, og der er alt hvad man godt kan li'.

Jeg tager gerne til Dalle Valle i Aarhus for at spise Brunch igen en anden gang, for som jeg ynder at sige:
Jeg er single, skal ikke spørge nogen om lov, skal heller ikke stå til regnskab, og al min gæld er betalt og ude af verden. Så jeg kan altid tillade mig at gøre præcis hvad jeg har lyst til.

Nu varer det ikke så længe før jeg skal ud og købe nyt tøj til efteråret og vinteren, der vil jeg da tage til Aarhus og så få en herlig dag ud af det.

Jeg var i Aarhus i går ikke kun for at spise Brunch, men også for at mødes med mine Scor dk. venner til Pirat fest.
Det var en festlig og lystig fest, desværre kan jeg ikke deltage næste gang, der skal jeg til Fur.

Men så ser jeg de lune fyre og varme piger igen i September, og helt sikkert også til vores Julefrokost.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar