onsdag den 27. juli 2016

KRÆMMERMARKED I VILDSUND

Vildsund Kræmmermarked løber af stablen hvert år i uge 30, og det er ikke hvert år jeg når til det da det foregår fra tirsdag til torsdag. Men i år passer det med min sommerferie, så jeg tog afsted i går.

Vildsund er oppe i nærheden af Thisted, og ligger i smukke omgivelser.

Og så er det en hel dags udflugt, ikke blot for den lange køretur der op og hjem igen, men også for de mange boder og det store tivoli.
Det er bedst at tage der op fra formiddagen af, så er det nemmere at komme rundt, for hen ad eftermiddagen og aftnen er det helt umuligt at komme til for andre mennesker.

Det er sjovt at give sig tid til at kigge på udvalget i de mange boder, hvor det ikke er løgn at man kan købe alt fra knappenåle til elefanter.

Jeg fik kun købt en ting, som jeg tilgengæld har haft kig på gennem mange år.
Denne jakke der nu endelig er kommet ned i en fornuftig pris: 175 kr.
Så den var jeg nød til at købe.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar