søndag den 17. juli 2016

SANDSKULPTURE I SØNDERVIG

En lille udflugt nu man holder sommerferie er da vist på sin plads, ikke for langt væk men bare en smut tur.

Turen gik til Søndervig hvor de også i år har en Sandskulptur festival, det koster 50 kr. i entre.
Besøget kan overståes på 3 minutter men så går man glip af den viden der følger med kunsten.

Det handler i år om dyrene i Afrika, ved de forskellige skulpturer er der ophængt nogle skilte. Her giver kunstnerne udtryk for egne meninger, men også en viden om dyrene og livet i Afrika.

Efter det besøg fandt jeg et sted hvor man kan få noget at spise, jeg fik en sandwich.
Nu er det ikke det bedste mad man får serveret i Søndervig, det er bare det her turist mad de spiser deres kunder af med.

Da jeg kom hjem igen kunne jeg læse på Facebook, at jeg ikke var den eneste der var taget til Søndervig. Vi var flere derude som kender hinanden, en skam vi ikke havde kordineret det så vi kunne have mødtes.
Men det kunne være vi kunne arrangere noget en anden gang, for jeg kan se der ligger to diskoteker, et par værtshuse og en tysk bierstube i Søndervig. Det kunne da være sjovt om vi kunne få stablet en fredag aften på benene, det kræver 2 ting: Enten vi finder et sted derude hvor vi kan overnatte, eller en ædru chauffør så vi kan komme hjem igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar