lørdag den 16. juli 2016

FEJREDE FERIEN FREDAG AFTEN.

Så nåede man frem til sommerferien, de næste tre uger skal bare nydes. Men med det møgvejr er det nu svært at finde det glade humør frem, det hele føles trist og ligegyldigt.
Så jeg håber virkelig at min sommerferie i år, byder på oplevelser der kan få glæden til at vinde over tristheden.

Jeg syntes alligevel jeg ville fejre jeg nu har fået ferie, derfor tog jeg i går med bussen til Holstebro, hvor jeg havde bestilt bord på BONES.
Jeg fik en burger med bagt kartoffel og en stor fadøl. Det mad de laver på Bones, smager altså godt.

Bagefter tog jeg en runde på et par værtshuse inden jeg skulle med toget hjem, i Struer tog jeg på SKIPPERKROEN.
Her var der livemusik, og stemningen på værtshuset var god. Men jeg kunne sgu ikke finde festhumøret frem, så efter et par øl bestilte jeg en taxa, og tog hjem i seng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar