søndag den 9. juni 2013

MIN SPRINGFINGER

Her i morges kunne jeg tage bandgagen af min hånd igen, og så kunne jeg komme i bad igen.
Nu skal jeg bare nøjes med et plaster på såret.

Det er så gået med min springfinger som lægen der opererede mig i torsdags sagde, at min finger aldrig bliver helt rask igen.
Fingeren kan ikke bøjes/knyttes helt sammen, og kan heller ikke strækkes helt ud, og så er den en smule øm.
Men det vigtige er, at nu kan jeg bruge min hånd igen.

Nu skal der gå i 14 dage før jeg må vende tilbage til jobbet, da såret i hånden SKAL hele, og stingene skal jeg op til egen læge og have fjernet tirsdag d.18.juni.
Så det vil sige, at fredag d.21.juni må jeg begynder på arbejde igen.
Og så skal jeg kun arbejde en uge, så har jeg sommerferie i 3 uger. Det er til at overkomme.

Min weekend har været rolig, når hånden er pakket ind må jeg ikke køre bil.
I fredags tog jeg gåturen op til Ølbyvej, hvor der var grill hygge hos slagteren.
For 80 kr. kunne man fylde sin tallerken med lækkert mad, samt få et glas skummende fadøl.
Bageren havde også et tilbud, 20 kr for en friskbagt chokoladekage. 

Lørdag aften ville jeg ud at spise, så først gik spadsere  turen op til banken, og bagefter hen til La Bohéme.
Der fik jeg Pindebøf og en stor fadøl. Og bagefter hen til kiosken og købe en pose blandet slik, og hjem igen.

Lad os nu se hvorledes den kommende weekend forløber, det  kan være jeg skal til en grill fest, hvis altså vejret holder sig pænt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar