tirsdag den 4. juni 2013

HTC ONE HOS 3

Idag fik vi fyraften allerede kl. halv tolv, dejligt ! Så kunne jeg nå hjem og i bad, og tage afsted til Herning Centret.

Jeg var der længe før de fleste fik fyraften, så jeg kunne tøffe stille og roligt rundt.
Målet var jeg skulle over til 3 butikken og købe en ny mobiltelefon.

Men først ville jeg spise i China cafeen, 60 kr. for buffet og 25 kr. for en stor cola. Det er da til at komme over.

Hos 3 blev jeg oprettet til fri samtale og 10 GB netbrug til 199 kr. pr. måned.
Jeg valgte den nye HTC ONE, med stereohøjtaler. Den glæder jeg mig til, at tage i brug.

Nu skal jeg have mig afmeldt hos TDC.

Jeg har fået nyt tlf.nr., og snart vil jeg sende det rundt til dem jeg har mest kontakt med.

Nu jeg var i Herning Centret købte jeg en ny T-shirt. 350 kr.

Imorgen er det Grundlovsdag, så i aften vil jeg hygge mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar