torsdag den 29. november 2012

Får mit FESTINA UR, på fredag i næste uge.

I 2 år har jeg drømt om at eje et Festina ur, sidste år var det lige ved at lykkes for mig.
Men den bil jeg havde på det tidspunkt, fik pludselig et problem med tændingslåsen, så den skulle skiftes. Det kostede mig 4000 kr., så der røg de penge.

Men i år kan jeg købe et Festina ur.

Når nu jeg tager ud og køber mit drømme ur, skal det ikke bare være som at hente en daligvare, og så var det det.

Et Festina ur er en luxus vare, og derfor skal dagen være en god oplevelse.

Så på fredag i næste uge tager jeg i Aalborg Storcenter og køber mit ur, det var iøvrigt også der jeg så uret.

For en sikkerheds skyld ringede jeg til forretningen idag, jo de har det ur jeg har kig på, og de vil ligge det til side til mig, så jeg kan hente det fredag d.7. december.

Åh hvor er det fedt ! Lørdag d.8.december skal jeg nemlig holde stor fest for mine 40 plus venner, så kan jeg vise dem mit nye ur.

Det Festina ur jeg vil eje, er et guld ur med blå urskive, det er bare så flot.
Det koster også kassen, 3400 kr.
Men nu har jeg gået og sparet op i et helt år for at kunne få råd, så nu vil jeg have mit Festina ur.

Jeg kan rigtig godt li' at handle i Aalborg Storcenter, der kan man slentre lige så stille rundt og kigge på og i de mange butikker.

Og så har jeg et gavekort til Imerco, det kan jeg ligeså godt få brugt den dag. Og da jeg skal have handlet de sidste varer til fødselsdagsfesten, runder jeg da også lige Bilka.

Nu skal en hyggedag ikke være på tom mave, det give en værre rumlen.
Heldigvis servere de faktisk nogle gode hotdogs i Aalborg Storcenter, dem ta'r jeg to af.

Og mon ikke man også lige skulle have en kop varm kakao med flødeskum, så man kan holde varmen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar