onsdag den 7. november 2012

VINTERDÆK

I dag var jeg ude hos Peugeot og få skiftet til vinterdæk. det tog blot en halv time og kostede 337 kr..

Vinterdæk indikere vi nu går en trist mørk periode i møde, og jeg hader vinter.
Jeg ønsker vi får en mild vinter uden sne.

Jeg kan overhovedet ikke se det smukke ved sne eller at det skulle være sjovt. For mig er sne et fængsel der begrænser min frihed.
Der er pligt turene hvor man køre til og fra arbejde, og indkøb. Men hyggeturen hvor man tager ud og får noget lækkert at spise, disse ture tager man ikke når vejene flyder med sne, og det er også vanskeligt at besøge sine venner.

Så lad os få en grøn vinter i år.

Heldigvis er der et par lyspunkter i denne mørke vinter. D. 21.november på min fødselsdag, er jeg i København, hvor dagen skal fejres i selskab med et par veninder fra 40plus.
I december fejre jeg min fødselsdag med en stor fest, for mine 40 plus venner. Og i januar, skal jeg til fest i København.

Men derfor glæder jeg mig nu alligevel til det bliver forår igen, og jeg kan få sommerdækkene på bilen. Så vil jeg ud på nogle gode hyggeture.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar