lørdag den 1. december 2012

HOVSA ! DER KOM JEG TIL AT KØBE NYT TØJ.

Der er nu ikke noget så hyggeligt som at stå op lørdag morgen, tænde for fjernsynet, og se Disney mens man nyder sin morgenkaffe.

Det er en god start på en lørdag, der helst skulle udvikle sig  til en god dag, og det må siges at denne lørdag blev.

Jeg tog en tur til Holstebro for at shoppe lidt, og fik gjort nogle gode indkøb.

Hos Nielsen's var der et godt tilbud jeg ikke kunne stå for, så jeg kom til at købe nyt tøj.

En habitsæt til 798 kr.  et nyt bælte, og sløjfe og charmeklud det er nemlig højeste mode lige nu, så hvorfor ikke hoppe med på den vogn ?
I alt kom jeg af med 1298 kr.

Så gik jeg hen til Helm, som var min oprindelige plan for denne indkøbstur.
Jeg syntes nemlig det er så smart med disse kufferter på hjul, i stedet for at have en tung taske hængende over sin skulder, det er vist nemmere at trække en kuffert efter sig.

Helm fejre 200 års jubilæum, og havde et godt tilbud:

Jeg købte denne kuffert, selv om den ser lille ud, så er der faktisk meget plads i den. Og hvis man rejser med SAS, kan den medbringes som håndbagage, rart at vide hvis man skulle ud at flyve.
Kufferten koster 249 kr.

Så købte jeg også toilettasken, den gamle jeg har er efterhånden lidt for snavset. Så det bliver rart at tage en ny toilettaske i bruge, og den har masser af plads. Prisen er 149 kr.

Der kom jeg af med 368 kr.

Altså en indkøbs tur i Holstebro, der har kostet mig 1666 kr. Det er sgu da ikke så galt.

Nu jeg var i Holstebro gågade, så måtte jeg da osse ind i Frellsens chokoladebutik.
I aften er der en masse godt i fjernsynet kan jeg se, og da jeg bare vil hygge mig herhjemme, må man da godt få sig en god flødebolle.
Men jeg købte også Frellsens Chokoladedrik, og det gemmer jeg til på lørdag.

For hør lige her ! Når nu mine gæster på lørdag, ankommer til min fødselsdagsfest. Nogle kommer langvejs fra, og så i denne kulde. Er jeg sikker på det vil gøre godt, at tilbyde en kop varm kakao med flødeskum. 

Det var også min mening jeg ville i Bilka og bruge mit gavekort på 300 kr.
Men med alle de biler der stod parkeret på P-Pladsen, ku' jeg regne ud det ville blive besværligt.

Men imorgen tidlig vil jeg i Bilka og hente rundstykker, og så kan jeg bruge mit gavekort, ikke til rundstykker.
Næ ! Jeg har set Bilka har et smukt billede af en pige med bar numse, det billede ville passe perfekt over min sofa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar