fredag den 16. november 2012

CHOKOLADEKAGE & FLOTTE GAVER PÅ JOBBET.

På onsdag er det min fødselsdag der fylder jeg 50 år, men der er jeg ikke hjemme, og har oven i købet også ferie i næste uge.

Så det var idag jeg ville markere min fødselsdag for mine kollegaer på Rose Poultry i Vinderup, ikke med de sædvanlige rundstykker.

Jeg spurgte for en uges tid siden min søde kollega, om jeg kunne få hende til at bage en chokoladekage, og hun skulle nok få dækket udgifterne.
Hun har før bagt kage for en kollega, og hendes kager er altid en succes.
Jeg fik hendes ja, og jeg skal da love for, det var en særdeles lækker chokoladekage, hun havde fået bagt til idag.

Jeg nåede selv at smage to stykker, ellers gik kagen som varmt brød, og snart var der kun krummerne tilbage.

Jeg spurgte hende hvad hun skulle have for kagen ? Det havde hun ikke lige fået regnet ud.
Men hun har ofte spurgt mig, om ikke jeg vil med hende på diskotek i Holstebro. Så jeg sagde til hende idag, skal vi aftale at til februar, tager vi på diskotek. Så vi har en aftale.

Der var en gave til mig fra mine kollegaer, de havde samlet sammen og der var et gavekort til mig på 300 kr. til Bilka.
De penge vil jeg bruge på indkøb til min fødselsdagsfest, jeg skal holde for mine 40plus venner.
Jeg har lagt penge til side til det sprut og mad der skal købes, men der er også alle småtingene, der vil de 300 kr, være en god hjælp til at få disse ting købt.

Så var der også gaver fra Rose Poultry:

3 flasker rødvin, hvornår jeg skal få dem drukket aner jeg ikke. Men jeg må have fundet en aften, hvor jeg kan invitere på rødvin.
Og så var der skam også et gavekort på 150 kr. til Imerco. Og det gavekort vil jeg bruge på mig selv, jeg har set de har sådan en fin lille slikskål og den vil jeg have.

Og nu har jeg så efterårsferie, i en hel uge. Havde det været for 20 år siden, var det stensikkert jeg skulle på druk og fejre jeg har ferie.
Men i aften vil jeg blot fejre det ved, at gå tidligt i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar