søndag den 30. september 2012

TIL STUMPEMARKED I AARS

Igår lørdag stod jeg som arrangør af et Event, for mine 40plus venner. Stumpe Marked i Messecenter Vesthimmerland.
Hvis du ikke ved hvor det er, er det i Aars.

Jeg tog afsted i fredags, da vi skulle samles hos Foxerne. Vi fik hamburgerryg og en hyggelig fredag aften.

Lørdag tog vi afsted til Aars.

Jeg var overrasket over hvor meget der var at se på dette stumpemarked, og alt det man kunne købe.

Der var bl.a. disse skilte som Jan Monrad samler på.

Jeg fik købt et skilt, og et termometer med Betty Boop.

Der var også mulighed for at købe legetøjs/model biler. Jeg har en plan om jeg vil til at samle på modelbiler, og vil have en samling af de biler jeg husker fra da jeg var barn i 60'erne og 70'erne.
Jeg havde ikke råd til at gøre et køb i lørdags, men ved der ligger en forretning i Frederikshavn og en i Aalborg, hvor de har nogle meget flotte modelbiler, hvor der også er gjort noget ud af de små detaljer.

Der var også mulighed for at købe rigtige biler.


Og så var der en masse flotte motorcykler.


Ikke nok med det, og sikkert for at lokke folk til markedet, kunne man få en køretur sammen med racerkøren
Erik W. Pedersen, på en lukket bane.

Der var to biler på banen, den anden blev kørt af Erik W's kone, fik jeg at vide. Jeg skal da love for, at den kvinde kan køre bil.

Lørdag aften tog vi ind til Støvring hvor vi spiste på Bella Italia.
Det er en lækker restaurant og noget virkelig godt mad de servere.
En 2 retters menu til 159 kr. jeg fik en bøf med pebersovs, pandekage med is til dessert, og en stor fadøl, i alt kom jeg af med 201 kr.

Lørdag aften sad vi og hyggede os hos Foxerne, fik en øl og en enkelt irsk kaffe.
Vi blev ikke fulde, så idag kunne jeg sagtens kører hjem ad igen, da jeg stod op imorges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar