onsdag den 3. oktober 2012

MINE NYE SKO & BOXERSHORTS

Jeg læste i sidste uge, at PAW sko har udsalg, bl.a. på sko af mærket PLAYBOY.

Så da jeg i fredags skulle op til Foxerne, kørte jeg omkring 
Aalborg Storcenter, hvor der ligger en PAW sko.

Jeg må tilstå jeg blev en smule skuffet da jeg kiggede på skoene.
Af sko af mærket PLAYBOY som før har kostet over 1000 kr., forventer man sgu noget mere waou !
Men der var intet erogen over disse sko, så de 549 kr, som skoene nu koster, ville være penge smidt ud ad vinduet.

Men så faldt jeg over et par støvler.


Som er de flotte og til en rimelig pris: 699 kr.

De er med lynlås, så står man ikke og ligner en prustende krøbling når man skal have dem af og på.

Da jeg havde flere penge der brændte i min lomme, tog jeg igår ud til NIELSEN's i Holstebro.

Her købte jeg en lækker dynejakke til 600 kr.

Så når jeg på lørdag er inviteret med i byen i København, kan jeg ankomme i helt nyt tøj.
Og skulle jeg nu være så heldig at løbe ind i en pige der vil mere end læse i Biblen. Så kan hun få lov at se, jeg også har købt nye underbukser.

Når man gider stå op klokken lort om natten, for at tage ud på fjerkræslagteriet i Vinderup og hænge kyllinger op, så får man en god løn.

En del mennesker går ud og handler ind på et kreditkort, og når regningen en dag skal betales, bliver de fanget i luxusfælden.
Det kommer aldrig til at hænde for mig. For ærligt talt, hvad er glæden ved at købe noget på kredit ?
Jeg kan forstå når man køber hus/lejlighed, eller bil, at man så får et lån i banken. Det er de færreste af os, der kan købe en bil eller hus kontant.

Men når det drejer sig om den lille ting der lige kan skabe lidt lykke på en grå hverdag, bør man undgå kredit.
Jeg har gjort mig til vane når der er noget jeg gerne vil eje, så ligger jeg penge til side. Så føles glæden dobbelt så stor den dag man kan tage ud og ligge pengene på bordet, og kan gå hjem med den ønskede vare.

1 kommentar: