fredag den 14. september 2012

ASAA CAMPING og BOLLEGADE

Hold bøtte hvor er jeg mæt, jeg har nemlig lige været på Nikolines Cafeteria i Frederikshavn, hvor jeg har fået deres Fredags Buffet til 129 kr.
Der er alt det man godt kan li', så nu sidder jeg og slår mave.

Jeg befinder mig på Asaa Campingplads hvor jeg har lejet en hytte til imorgen, det er en luxus hytte jeg har fået.
Jeg havde ellers bestilt en af de små hytter uden luxus som kun koster 125 kr. pr. døgn, men dem har fastliggerne fået lov at bruge til opbevaring. Så jeg har en luxus hytte med dobbeltseng, køkken, spisebord og en lille terrasse, og det koster mig 160 kr. alt incl., og så ligger min hytte lige ved toilet og baderum, så jeg er godt tilfreds.

Jeg ankom mens der var lukket i butikken, så jeg kørte en tur.
Jeg var bl.a. i Try.

Her skulle jeg køre ad Bollegade og kunne da ikke lade være med at smile ved tanken om at have adresse på Bollegade, så blev man nød til at leve op til gadenavnet. Huset fuld af frække damer og altid gang i ovnen, så boller ikke kun er noget man gør men også noget man bager.

Try Museum er et interessant museum at besøge, her får man hele historien om egen, og de mennesker som boede her.

Så kørte jeg ud til Sømosen.
Der er en rigtig smuk natur, og man gå en tur rundt om mosen. Det gjorde jeg nu ikke, i stedet kørte jeg over til skoven og gik en tur.
Hvor er det dejligt at gå i skoven i sine egne tanker, og bare nyde skovens stille ro, og livet.
Så var klokken blevet 15, så jeg skulle ud til campingpladsen og bookes ind.

Jeg tog på denne tur fordi jeg har noget at fejre, og jeg gad ikke tage på værtshus og fejre det med en flok bajere og tømremænd imorgen. Jeg vil hellere bruge pengene på, at få mig en god oplevelse.

For 2 uger siden var jeg på sygehuset og få fjernet min galdeblære, en vellykket operation hvor jeg overhovedet ikke efterfølgende har haft nogle smerter.
Alligevel skulle jeg have 2 ugers sygeorlov, hvilket jeg havde aftalt med min arbejdsplads Rose Poultry i Vinderup.
Det har været 2 gode uger som slutter på søndag, mandag morgen begynder jeg på jobbet igen.

Og så er jeg blevet single igen, det er også værd at fejre.
Derfor tog jeg mig denne her tur til Asaa Camping.

Imorgen tager jeg hjem igen ! Først vil jeg på Asaa Havn og nyde min morgenmad, og derefter går turen til Skagen, hvor jeg vil besøge Bamsemuseet. Og så finde et sted hvor man kan få en god frokost, og jeg vil også en tur ud til Grenen, hvis altså Sandormen kører her om efteråret.

Og så skal jeg hjemad, skulle gerne nå hjem til Matador.

Men nu vil jeg over i TV-stuen og se om jeg må se :
"Husk lige tandbørsten".
Jeg har været i Frellsen Chokoladebutik i Frederikshavn, og forsynet mig med en flødebolle og 2 gode stykker chokolade, og jeg har også købt cola.
Så det skal nok blive en hyggelig fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar