torsdag den 1. december 2022

LANDSHOLDET KOMMER HJEM I (H)JULMANDS KANE

 

Jeg besluttede mig for, jeg ville på Center Pubben, og se VM KAMPEN DANMARK/ AUSTRALIEN. Der var flere ting der skulle sættes flueben ud for, før jeg kunne nå så langt. 



Først skulle jeg op til OK og se om jeg havde vundet i Euro Jackpot, minsandten om ikke jeg havde. Ikke det store beløb ganske vist, men nok til jeg kunne få en Burger og en kop kaffe, og lidt håndøre tilbage.


Næste STOP Det lille Apotek, jeg var der oppe i Tirsdags hvor jeg blev medlem af Bøsse Boxen. Så jeg skulle lige forbi i går og få smidt de første kroner i den lille sprække. Bare en tyver i ugen, så får jeg hele møllen udbetalt til Jul. Og så kan jeg som medlem, komme med til Sommerfesten og Julefrokosten. Så 2023, skal jo nok gå hen og blive et sjovt år.


 
Og så var det hen til Center Pubben, for nu ville jeg se fodbold. 

Danmark skulle give Australien smæk for skillingen, på forhånd havde man en forestilling om hvorledes det forløb. De røde og hvide, kom ud at skide.

Men hva' så kan de der fodboldmillionærer hoppe ombord i Hjulmands Kane, og komme hjem og fejre Jul med And og Risengrød.



Trods alt blev det en fornøjelig eftermiddag på Center Pubben, hvor jeg kunne hygge mig med Flyversjusser.

På Lørdag indfinder jeg mig nok engang på Center Pubben, der skal der være Julefrokost.

Da Danmark havde tabt, tog jeg op på Det lille Apotek. Her kunne jeg hygge mig videre med flere Flyversjusser.


Og så var det på tide, at komme hjem ad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar