tirsdag den 6. december 2022

TIRSDAGS TUR TIL LEMVIG

 

Vejrguderne på TV-2 lover sne fra i morgen, så jeg måtte jo hellere se, at tage den tur til Lemvig i dag.

I Computerbutikken CLICK 


har de et tilbud på denne her lampe, der kan bruges når man lave live video på Internettet. 

Jeg har fået et par veninder, som gerne vil samtale over Facetime. De har sådan en lampe, og så kan man da rigtig få øje på dem. De vil gerne , at de også bedre kan få øje på mig.

Så da jeg havde set Go Morgen Danmark, kørte jeg til Lemvig.

Lampen koster kun 400 kr., og kan bruges både til Facetime og på Only Fans, kort sagt, når man går live på Internettet. 



Efter at have handlet i Click, gik, jeg hen til EJVINS. Den gode Bager, der ligger skråt over for Kirken. 

Her fik jeg min frokost.


Som løber sine tænder da i vand, når man sidder og rå hygger sig, hos EJVINS. Så da jeg var færdig med at spise, ville jeg købe noget guf med hjem, til min aftens kaffe. 




Så hjem og se hvordan min nye lampe fungere, og sådan ser den ud når den er tændt. 

Meningen er da vist, at telefonen skal sidde inde i ringen, men min telefon er for stor. 


Der følger en mindre fod med, hvor telefonen passer i. Så må man vel bare sætte den foran lampen, jeg må have det afprøvet på et tidspunkt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar