søndag den 4. december 2022

JULEFROKOST PÅ CENTERPUBBEN I STRUER

 

Kan det passe det var tilbage i Oktober, jeg tilmeldte mig Julefrokosten på Center Pubben i Struer ? Det bliver ikke årets eneste Julefrokost jeg skal til, allerede på Lørdag, går det løs igen, der er det ude på Æ BETTE BAR i Vinderup.



Julefrokosten på CENTER PUBBEN , begyndte kl.13. For en sikkerheds skyld, tog jeg derned ved 12 tiden.

Jeg kørte derned på min El-scooter, da Det lille Apotek også skulle holde Julefrokost i går. Så jeg var klar over når man gerne ville hjem igen, kunne man helt sikkert ikke få en TAXA. 


Vi var 37 personer til meldt Julefrokosten, og vi blev fordelt meget passende, at de unge blev placeret nede i det skumle hjørne, så kunne vi gamle, få lov at sidde i den lyse ende oppe ved vinduerne. 

Der var blot tale om en mindre Julefrokost, så der var ikke hele sortimentet. Men det der var, var meget lækkert, og kom ikke ind på en gang. Maden kom ind enkeltvis, sådan set meget godt, det betød jo, at det kolde ikke stod og blev varm, og det varme ikke stod og blev kold.


En Drillenisse blandede sig i menuen, da Ris Ala Manden kom på bordet, greb alle vellystig til fadet. Da ingen havde fundet mandlen, tænkte jeg, så må jeg hellere gribe skeen. 

Jeg er absolut ikke vild med Ris Ala Mande, men der stod en flaske sprut og 10 øl-kort på højkant, så må man gøre en indsats. Og det hvide stads kunne da spises, men jeg vandt sgu heller ikke. Ingen havde fundet mandlen, den var ikke kommet i.

Så for at finde en vinder, måtte der trækkes numre. Og det var den med mindste nummer som vandt, det var sørme en ved vores bord, hun sad med nummer 02, ingen tvivl om, det var hende som havde vundet.


Kl.17 skulle der være live musik, det var Kaj fra Holstebro, og ih hvor var han go'. Han fik omgående folk på dupperne til fællessang, så vi fik Himmelhunden vagt til live, og tog en tur på Vesterbro, og gik over Langebro. Et par Julesange røg også med, så det var festligt.

Vi gamle havde det nu ret så hyggeligt, ved vores bord. 


Og så har de endelig fået HANCOCK CITRONVAND på Center Pubben, det ville jeg fejre med Flyversjusser.

Da klokken nærmede sig 21, syntes jeg det var på tide at komme hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar