mandag den 5. december 2022

DEN SIDSTE SØNDAG

 

Da jeg stod op i går morges, havde jeg en fornemmelse af, at dagen jo nok ikke vil slutte APPELSINFRI. Det er trods alt, den sidste Søndag jeg kan nyde i fulde drag. Om en uge er min 3 ugers ferie forbi, hvilket betyder, næste Søndag skal jeg igen til at gå i seng kl.18.30. 

Efter morgenmaden kørte jeg en tur i MENU, for at se om de havde et eller andet hurtigt og lækkert man kunne få at spise, det havde de.


Chili Con Carne, kun 20 minutter i ovnen.

Da jeg havde spist og fået vasket op, syntes jeg det var for tidligt endnu, at tage på værtshus. 

Nå ja, så kunne jeg da køre en tur ud til


OUTLET i Holstebro. 

Mine campinghabitter eller hjemmedragter, eller hvad Fanden man nu kalder denne ekvipering nu om stunder, er blevet slidte og gamle. Dur ikke længere til pæn brug, de kan så bruges til arbejdsbrug.

Ude hos Outlet i Holstebro, var der et tilbud på en hel dragt.


Og så en skjorte til 85 kr.


Så kan man være afslappet klædt på en pæn måde, i daglig dagen. 

Det kom til at passe med, jeg kunne komme hjem og Parkere bilen, og starte El-scooteren, og køre op på Det lille Apotek.

Jeg var der lige til rafle tid, hvor man rafler om prisen på en øl.  

Og så kom der mad på bordet, rester fra Julefrokosten i Lørdags. Så blev man hængende lidt længere end man havde planlagt, og der var nu også en god stemning, på sådan en Søndag aften.

Men jeg nåede da hjem til, Dirch Passer filmen på TV-Charlie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar