fredag den 28. september 2018

SÅ FIK JEG KØBT ET TØRKLÆDE.

I Onsdags var jeg hos MR. i Struer, da jeg i deres nye katalog havde set nogle pæne tørklæder.

Det skulle dog vise sig de har ikke nogle tørklæder, det er der ikke noget usædvanligt i, når man bor i Struer. 

I går var jeg ud hos Peugeot i Holstebro, for at få skiftet fra Sommerdæk til Vinterdæk. Bagefter slog jeg et smut forbi gågaden i Holstebro, da jeg ville ind til Frellsens og købe noget godt chokolade.

Og her kom jeg forbi tøjbutikken

2402, og der har de tørklæder.

Så da jeg stod op i morges var jeg ikke i tvivl om hvad eftermiddagen skulle bruges til; shopping i Holstebro.

Hos 2402 fandt jeg disse tørklæder, prisen er 500 kr. pr. stk., jeg købte 2 styk.

Så hen til TIPTOP, de har nogle pæne trøjer i vinduet. Men inde i forretningen, fandt jeg en trøje der er noget pænere til 1000 kr.
Nu er jeg ekviperet til Efterårets mange festlige eventer, på Irish Pub i Vinderup. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar