lørdag den 8. september 2018

DANS, BEERWALK & BOOGIETRAILER.

& nu er der kun 2 uger til jeg igen får ferie, i uge 39 holder jeg Efterårsferie. 
Ferien skal fejres med en forlænget weekend i Frederikshavn, som jeg fik lagt i støbeskeen i går. Jeg har booket værelse på Hotel Jutlandia fra d.22 til d.24. September, så vil jeg på endnu en Beerwalk til de 5 steder jeg ikke nåede sidst jeg var i Frederikshavn. 
Jeg bliver i byen til om Mandagen, og regner så med jeg vil have en Søndagstur til Skagen.

Så fik jeg set Vild Med Dans, og gik til ro.

Det skyldtes der i denne weekend er Truckershow oppe ved Jesperhus Blomsterpark, og der dampede jeg stille og roligt op ad da jeg havde fået min morgenmad. 

Jesperhus reklamere med der skulle være 500 lastbiler, godt nok var der mange men de ville nok fylde noget mere hvis der virkelig var 500 lastbiler tilstede. 

Publikum var der til gengæld mange af, og der var flere som jeg kender. Bl.a. min kære kollega og hendes søster og svoger, men de havde deres børn med og skulle også se Hugo showet. Derfor valgte jeg at lade dem have en god dag i parken, og så gik jeg selv rundt og kiggede. 

Der var mange flotte lastbiler, men og så nogle af dem med et glimt i øjet, som nu denne min drømmebil. En Morris 1000 ombygget til en mini truck, og hvad med denne her ?

Det er såmænd en havetraktor. Så kan man få slået sin græsplæne, med stil. 

Sidst på eftermiddagen, havde jeg fået set det jeg ville. Turen gik hjemover igen, og det kom jo lige til at passe med at da jeg kom til Vinderup, kunne jeg holde ind ved Nørregades Køkken og spise Dagens Ret, som i dag var en luksus udgave af Forloren Hare.

Da jeg havde spist tænkte jeg, at nu kan jeg lige så godt køre ud og få handlet ind i Bilka, så slipper jeg da for den tur i morgen tidlig. 

Denne her weekend bliver så alkohol fri, det gør de næste par weekender så ikke. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar