mandag den 24. september 2018

MANDAG MORGEN I FREDERIKSHAVN.

Prøv lige at se hvordan en Mandag morgen kan se ud:

Når man bor på Hotel Jutlandia i Frederikshavn, spiser man sin morgenmad på 6. etage, og her mødes man af dette syn. 
Da kunne jeg sgu ikke lade være med at grine af min kollegaer på HK Scan i Vinderup, der står i kulde og mørke og hænger kyllinger op, i mens jeg sidder og hygger mig med Ymer, frisk bagte rundstykker, kaffe og pandekager, og kan kigge ud på denne smukke morgenstund. 

Og en havn så fuld af liv og aktiviteter, hele 2 færger kom ind og lagde til kaj, og de grønne kraner løftede forskellige materialer højt til vejrs, og sænket ned igen. 

Det var i dag jeg skulle tage afsked med Frederikshavn, oven på en virkelig fed og festlig weekend der helt sikkert skal gentages til foråret.
Jeg vil forsøge om jeg kan lokke mine venner med, gider de ikke, tager jeg sgu selv af sted.
For Frederikshavn er en hyggelig by. 

Efter morgenmaden var det op på værelset og få pakket mine nelliker, og få tjekket ud og så farvel og tobak.

Af samme vej jeg kørte til Frederikshavn kørte jeg hjem over, i Asaa skulle jeg lige omkring havnen, og nyde stilheden.

Så videre til Hals med færgen over, og tissepause i Østerhurup.
Ude ved Østerhurup ligger dette tissehus, det passer altid med både når jeg køre op Nord på og når jeg kører hjemad igen, kan jeg holde tissepause her. 

Og da jeg kom til Skive måtte jeg ind til OK og tanke benzin, og lige der ligger Jytte og Karls Pølsevogn.
Der kunne jeg lige så godt holde frokostpause, og bestilte en Bøfsandwich med hele svineriet.

Og nu er jeg hjemme igen til dagligdagen, dog har jeg i denne uge Efterårsferie. Der skal bare slappes af, og nydes jeg først skal møde på arbejde igen på Mandag. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar