lørdag den 1. april 2017

FREDAGS BAR I AALBORG (Scor.DK)

Sidst jeg var til Scor.dk Fredags Bar i Aalborg, var i Oktober sidste år. Årsagen er, mine weekender er fuldt optaget så det kniber at finde tid til mine Scor.dk venner.

Men i går var der et hul i min kalender, så jeg tog af sted. Og som altid når jeg er i Aalborg, bor jeg på Cab Inn.
Sgu fedt at ankomme til hotellet, og føle sig som stam gæst. Ham der stod bag skranken sagde straks "God daw Lars", vel at mærke inden han havde slået min booking op på computeren. Det syntes jeg kun er hyggeligt, at jeg er kendt både på Cabinn i Aalborg og i Aarhus.

Da jeg var kommet på plads på værelset, gik jeg ud for at nyde det lune forårsvejr. Og satte mig ved et bord på
Cafe F:R:I:E:N:D:S, her bestilte jeg Lasagne og en kold øl, og til dessert chokoladekage med vanilje is.

Så var jeg omkring værtshuset The WAFT og nyde en øl, inden klokken slog nitten, og jeg skulle hen til det værtshus hvor Fredags Bar finder sted.

Vi var over 70 Scor.dk venner samlet til Fredags Bar, men nu er Fredags Bar i Aalborg ikke det samme som Pirat Bar i Aarhus, hvor vi alle sammen kan tale sammen og hvor man virkelig føler sig velkommen, altid. I Aalborg sidder folk i små klikker, så det er ikke alle man falder i snak med.
Alligevel holder jeg af at være med, fordi jeg nogle gange har behov for at opleve noget andet end bare Struer, og fordi jeg syntes Aalborg er en hyggelig by at gæste. Derfor tager jeg gerne med til Fredags Bar når jeg har tid og mulighed for det.

I går aftes var min frække veninde med, hun er lun, sexet og ser dejlig ud. Jeg må gerne a'e hendes numse og pille ved hendes lår, ja jeg ikke bare må, hun kræver jeg gør.
Vi skal lige nusse men kun for venskabets skyld, og fordi det er hyggelig.

Næste gang der er Fredags Bar i Aalborg, er til Maj. Uha der håber jeg at få tid til at deltage, ellers får jeg faktisk først tid igen til Oktober, for i hele Juni, Juli, August og September, er stort set alle mine weekender fuldt optaget.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar