lørdag den 8. april 2017

NYE SKO OG NYT TØJ

Det her er bare en stille og rolig weekend helt uden fester, men hvor jeg alligevel har brugt en klat penge.

Fredag eftermiddag lagde jeg vejen forbi MR. i Struer Gågade, da jeg længe har haft kig på de flotte støvler i vinduet.
Jeg sagde til ekspedienten, at nu har jeg fået pengene skrabet sammen, og ville høre hvad disse boots koster. 999 kr., jeg havde nu regnet med de var meget dyrere.
Så stod der et par sko i samme stil ruskind, de var noget dyrere: 1199 kr.
Jeg prøvede både sko og støvler, og der kan man mærke det er ordentlig kvalitet. Det er fodtøj der er lette og behagelige at tage på og have på, og gå i.
Så stod jeg der og kunne ikke beslutte mig for, om jeg skulle have sko eller støvler.
Jeg kiggede i min tegnebog og sagde, jeg har sgu råd til både at købe sko og støvler. Så det er da det jeg gør.
På vejen hjem var jeg forbi Struer Smørebrød, efter et par gode stykker, så hjem og hygge med fjernsyn.

I dag lørdag gik turen til Holstebro, da jeg i kataloget fra tøjkæden NIELSEN's, ku' se de har meget flot tøj til foråret, og til en fornuftig pris.

Så jeg fik posen fyldt:


Trøje, bælte og vindjakke, samlet pris 1400 kr.

Og til dem der nu sidder og får ondt i røven over jeg har købt nyt tøj, vil jeg blot sige: Jeg blander mig ikke i hvad I bruger jeres penge på, så I skal heller ikke blande jer i, hvad jeg bruger mine penge på.
For 5 år siden stoppede jeg med at ryge, og de penge jeg sparer  ved ikke at ryge ryger ind på en bankkonto, og derved bliver der så ind imellem råd til jeg kan tage ud og købe nyt tøj.

Og nu jeg var i Holstebro gågade, var jeg forbi Frellsen og købe guf til i aften. I aften vil jeg ikke i byen, der vil jeg se Finalen i DANMARK HAR TALENT.
Og min favorit, er hende der slår på trommer.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar