torsdag den 13. april 2017

CHICAGO SIKKEN MUSICAL.

Grunden til jeg er i København, blev oplevet i går aftes.

Jeg skulle i DET NY TEATER, og opleve musicalen: CHICAGO.

Først skulle jeg have noget at spise, og havde bestilt bord på
RIO BRAVO.

Det er så længe siden, at jeg har været på Rio Bravo. Det var hyggeligt at være der igen, og mindedes dengang jeg havde en profil på 40 plus, og inviterede til Stegt flæsk med persillesovs.
39 personer sagde ja til at deltage, det er en af de største 0g mest vellykkede fester jeg nogensinde har arrangeret.
Tænk hvis man kunne gøre det igen, men jeg er jo ikke længere på 40 plus, og i dag kender jeg slet ikke så mange mennesker som jeg kunne lokke med til København.

Nå men, på Rio Bravo i går bestilte jeg først en snitte med graved laks, og mørbradbøffer med bløde løg og flødesovs.

Det smagte satme godt, flødesovsen var lidt for tam i det, men ellers var det godt, og så fik man 4 flotte møre bøffer og masser af løg til.

Nu skulle jeg så ud til Det Ny Teater, og havde spekuleret over hvordan jeg mon kommer derud, skulle jeg tage en taxa ?
I min mobil har jeg Rejseplanen, og der kunne jeg se, jeg kunne tage med en HT bus. Bus nr. 9A fra Hovedbanegården.

Der var sgu ikke så langt til teatret, bussen kørte forbi Imperial Biografen, aha, så vidste jeg hvor vi var, der var jeg jo i Februar og opleve Reality Award.

Det er falsk reklame at kalde teatret Det Ny Teater, for det er ret så gammelt. Muligvis romantisk og stilfuld, men det er det kat'me ikke at sidde i sædet inde i salen, der er ingen benplads man sidder meget trangt, og får ondt i røven af de hårde sæder.

Musicalen var der intet at sætte en finger på, her ser man klart at vi i Danmark formår at lave andet en flade Far til 4 film, man fik et virkelig flot storslået show, med gode sange og en fin humor.
Chicago handler om den Amerikanske storby Chicago tilbage i de brølene 20'ere, da jazzen lige var kommet frem.
Man kan vel kalde korpigerne for da tidens Realitystjerner, for de gjorde alt for at komme på avisens forside og blive berømte.

Da showet var forbi tænkte jeg, at nu kan jeg lige så godt gå hjem til hotellet, da jeg jo kender vejen.
Undervejs fandt jeg et hyggeligt værtshus, hvor jeg fik en godnat bajer, og så var det også hjem på hotellet og sige GOD NAT.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar