lørdag den 22. april 2017

SLAP AF

I dag vil jeg bare slappe af, for i går aftes røg jeg en tur i byen.
På FA Bar i Struer, hvor der i 3 timer er fadøls fest og Cuba Vodka drinks for 100 kr.

Sidst jeg var på FA Bar til 100 kroners fest, havde jeg været rundt på andre værtshuse inden. Og så kan sådan en 3 timers fest efterhånden begynde at føles, som en arbejdsdag, noget svær at komme igennem.
I går tog jeg der ned i ædru tilstand, det tør siges at det var jeg så ikke længere, da jeg gik hjem igen.
For i stedet for at drikke fadøl drak jeg i stedet Cuba Vodka drinks, uha da.
Men når man ankommer i ædru tilstand, så virker sådanne 3 timers fest som en 3 ugers sommerferie, skide sjov og solen skinner, men er alt for hurtigt overstået.

Smider man 100 kr. på bordet, så er det faktisk billigere at sidde på et værtshus og drikke end det er at sidde derhjemme og drikke. Når man så har et par gode veninder der gerne vil med i byen, jamen så bliver det en fest uden lige.

I dag og i aften vil jeg bare slappe af herhjemme. Her til frokost slog jeg et smut ud til Bilka og fik handlet ind. Og så skulle jeg jo lige prøve deres nye burger bar Carls Jr.

Det jeg syntes om ved Bilkas burger bar er, at de ikke straks langer en burger over disken, men at du må sætte dig ved et bord og vente. Det betyder det er helt frisk lavet mad og varmt, og det smager meget godt.

Og så var jeg ude omkring Bager Max efter frisk franskbrød og en kage, så nu skal der bare hygges.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar