søndag den 1. januar 2017

HAPPY NEW YEAR.

Som kunde hos YOU SEE må jeg nok sige, man er ret sur. De valgte i går at slukke for TV signalerne, så man ´kun har sort skærm.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på de mennesker der skulle sidde alene Nytårsaften, og jeg gider ikke hører på en lalle holdning, at de bare kunne se Netflix eller besøge nogle de kender. Der lever stadig mennesker i dagens Danmark, som endnu ikke har internet, og som heller ikke kender nogle de bare kan besøge. De skulle sidde en helt Nytårsaften og bare stirre ud i luften, på ingenting.
Jeg kan huske for nogle år siden, da You See kun hed TDC, var der et interview med en TDC direktør i en fjernsyns udsendelse. Han have en nærmest forargelig holdning til at folk havde fri adgang til at se fjernsyn og gå på internettet. Jeg følte han havde den der DDR holdning, at det sandelig var noget man ønsker at regulere.
Da jeg stod op i dag var der stadig sort skærm, man burde som et Folk tage samlet af sted til en You See forretning og kaste en brosten gennem butikkens vinduer. Så bliver man ganske vist anholdt af Politiet, men så bliver man i det mindste hørt. For det kan sgu ikke være rigtigt vi blot skal finde os i den der DDR holdning, at de gerne vil have vores penge men skider på vi skal kigge på en sort skærm flere dage i træk.

Heldigvis skulle jeg ikke sidde alene hjemme Nytårsaften, jeg skulle af sted til Nytårsfest på SKIPPERKROEN i Struer. Der fik jeg en borddame som ikke havde sort skærm, for hun har Boxer TV.
Jeg har længe overvejet om jeg skulle have den boks You See reklamere med i TV, men med den sort skærm Nytårsaften må jeg tilstå, at de overvejelser er lagt på is. Og særligt når jeg hørte hende fortælle, hvor tilfreds hun er med Boxer TV, at hun kun har de kanaler hun gider at se og betale for.
Jeg tror faktisk jeg vil undersøge om Boxer TV er noget for mig, om de har de kanaler som jeg gerne vil se og betale for.

Nok om det !
Som sagt tog jeg til Nytårsfest på mit stamværtshus SKIPPERKROEN, normalt gider jeg ikke tage ud og spise Nytårsaften fordi de fleste steder, servere de det her gourmet mad, og det gider jeg fandeme ikke at æde. Men John som ejer Skipperkroen fortalte, at han vil forsøge at holde Nytårsaften på kroen, og han ville bare servere noget ganske almindelig mad som de fleste kan li'.
Jeg fik mig tilmeldt og det var vi flere der havde, og sikke noget lækkert mad vi fik, og en skide skæg fest vi havde på vores stamværtshus.
En tre-retters menu hvor der var god tid mellem måltiderne, for vi skulle ikke jage maden i os men nyde maden. Først fik vi en rejecocktail, der næst okse og kalve mørbrad med bearnaissovs og rødvinssovs, og kartoffelbåde, samt is til dessert.
Det var virkelig noget lækkert mad der ikke var for dyr, så jeg kan da tænke mig til, at det også bliver der vi slutter 2017, med endnu en Nytårsfest i år på Skipperkroen.

Da vi var færdige med at spise købte jeg en hel flaske Rom, den koster 400 kr. incl. cola og isterninger.
Og da klokken slog tolv, og det nye år blev fejret med manér, blev dørene åbnet for publikum.
Jacob Decco kom for at optræde, og det var ikke en dårlig ide. Han er jo go' og så kom der en masse unge tøser for at opleve ham, de var i godt humør, så far her, kom sgu ud at danse med nogle af de smukke unge tøser.

Der var fest lige til den lyse morgenstund.

At det var tidligt i morges jeg kom hjem i seng kan jeg godt mærke, for jeg er ikke blevet ædru endnu og skal absolut ikke ud at kører bil i dag.
Men der er sort skærm, tak for det YOU SEE ! Så hvad jeg skal lave i dag aner jeg faktisk ikke, for man kan ikke se fjernsyn. Men jeg kan selvfølgelig bare tage på værtshus, og drikke mig fuld igen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar