lørdag den 7. januar 2017

TRÆNGER TIL EN HYGGE LØRDAG

I aften begynder den nye sæson af "Danmark har talent", og bag efter er der Olsen Banden. Derfor skal jeg absolut ingen steder i aften, og tog der for i Bilka for at handle ind til en hygge lørdag.

Jensens gode BBQ ben, kartoffelsalat, chips og flødeboller (dem man gerne må spise 5 af hvis man undlader en kage).

I denne weekend er der i Bilka tilbud på lamper, jeg har længe været på udkig efter de gode gammeldags arkitektlamper, men syntes de er piv dyre.
Men jeg fandt dem i Bilka i dag til 149 kr., så jeg snuppede to, og med weekendens rabat var de endnu billigere, fandt jeg ud af da jeg kom op til kassedamen.
Den ene arkitektlampe bruger jeg til den disco pære jeg købte fornylig, men som jeg ikke havde nogen lampe at stikke i. Det har jeg så nu, og det ser nu ret så flot ud.
Så nu varer det ikke så længe før jeg invitere gæster, jeg har jo 2 kasser øl jeg gerne vil have tømt, og en hel flaske Kaptajn Morgan der også gerne må tømmes.

Den anden arkitektlampe har jeg sat op på mit sofabord, før havde jeg et par gamle lamper med sparrepærer selv med begge lamper tændte var det svært at læse sin avis. Men i min nye arkitektlampe er der plads til en 40 W LED pære, så nu kan jeg nøjes med at have en lampe tændt når avisen skal læses.

Så stod jeg der og ku' se jeg også kunne bruge en ny lampe ved mit computerbord.
Ud og starte den bette gule og så endnu engang i Bilka, og der var jeg dagens heldige mand i skysovs, for jeg nåede lige at få den allersidste arkitektlampe de havde.
Så nu har jeg også et perfekt lys ved computeren.

Jeg har kun tilbage, at ønske jeg alle EN GOD WEEKEND !





Ingen kommentarer:

Send en kommentar