torsdag den 12. januar 2017

MINE NYE SKO.

Jeg fortalte på Skipperkroen i sidste uge, at jeg også har ferie i denne uge. Da spurgte Dorte om vi så ikke skulle få arrangeret morgenmad ?
Det er ikke noget kroen arrangere hver dag, det gør de kun når der er en god anledning til det.

Det blev så i dag her til morgen kl.9, hvor var det en hyggelig begyndelse på en torsdag i stiv blæsevejr, og når nu min ferie snart er forbi.
Det var de 2 ugers ferie, der slutter i morgen, så kan man ikke længere nyde en morgenstund i godt selskab.

Vi var nogle stykker der dukkede op, og vi sad der i varmen med kaffe, rundstykker, æg, og basser og hvad der ellers hører til, og hyggede os.
Ak ja ! Det kan jeg så først opleve igen, når jeg får sommerferie.

Nu jeg var på Skipperkroen, købte jeg en formiddags bajer, det blev kun til den ene, dels havde jeg bilen med og desuden ville jeg et smut til Holstebro, for at købe nye sko.
I min ferie gav jeg mig tid til at få ryddet op i mine skabe og skuffer, og har virkelig grov sorteret. Det tøj jeg ikke længere bruger, kom i sække og smidt i Frelsens Hærs tøjcontainer, så er der andre der kan få glæde af det.
Efter denne sortering fandt jeg pudsigt nok, helt nye cowboybukser jeg havde glemt alt om, jeg havde købt, der sad stadig prisskilte på. Jeg fandt også nogle skjorter jeg ikke anede jeg ejer, lige ledes helt nye.
Så det er ikke nyt tøj jeg står og mangler, men et par nye sko ville være tiltrængt.

Jeg kørte ud til Nørreportcentret i Holstebro, hvor jeg hos Skokjær fandt disse Ecco sko. 900 kr., lød prisen, det var jo ikke så galt.
Så kunne jeg lige så godt få købt skopleje, nu jeg havde den store tegnebog fremme.
At betale 805 kr. i alt, og det er fordi der i Januar er rabat på Ecco sko. Det er da ikke så ringe, vel ?

Mine nye sko tager jeg dog først i brug, når jeg skal til Reality Award d.3.Februar.
Nu er alt timet og tilrettelagt til at jeg skal opleve denne begivenhed, ikke kun med helt nyt tøj og nye sko.
Men også det øvrige, jeg har fået en ferie/fridag, og har bestilt hotelværelse. Jeg vil bo på Imperial Hotel, så har jeg en gåtur på 1 minut over til begivenheden.
Fedt nok; så behøver jeg ikke overtøj for lige at gå der over, og derved sparrer jeg så garderoben.
Lørdag går det hjemad igen, så jeg får desværre ikke oplevet XX Dark Club i denne omgang.
Jeg har ellers fået en invitation, men Imperial Hotel er ikke billig. Jeg skal give 1300 for en overnatning incl. morgenmad, 2 overnatninger ville så koste 2600 kr.
Ganske vist er jeg blevet lovet en fræk oplevelse, men alligevel; 2600 kroner, det er hvad det koster at bo hele Påsken ovre på Cabinn City.

Så det frække venter jeg med til Påsken, i Påsken er der åbent på Bakken. Ærligt talt kunne det gå hen og blive en pretty cool Påske, med både tur på Bakken og i swingerklub.
Det må jeg lige se om jeg kan få arrangeret.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar