mandag den 2. januar 2017

SOLGTE MINE MØBLER FOR 1 ØL

2014 købte jeg i SELTA i Viborg, et skab med glaslåger og et lille bord på hjul.

Mine røde hylder er fyldt op, derfor købte jeg de nye møbler for at få plads til nye modelbiler.

Men når man køber møbler hos SELTA er de ikke samlet, det skal man selv gøre når man kommer hjem.
Så kom det til at gå sådan, at møblerne fik lov at blive stående i indpakningen. For jeg er ikke nogen håndværker, og dur ikke til at samle møbler.
Efterhånden var jeg blevet træt af at kigge på de møbler, også fordi de blot står og fylder op i min i forvejen beskedne lejlighed.
Så jeg slog det op på Facebook, at jeg ville sælge disse møbler for 1 øl, og så skulle man selv hente dem.

Jeg fik da godt nok flere reaktioner end jeg havde forventet, nogle ville godt give 1 øl, en anden tilbød at bage en kiksekage. Og så var der min kollega Marie, hun ville købe mine møbler for 1 kasse øl.
Højeste bud vinder, så det blev Maries møbler.

Hun kom i dag og hentede møblerne, og hun havde 2 kasser øl med.
Marie blev glad for at kunne hente så billige nogle møbler der aldrig har været pakket ud, og som så stadig er som nye.
Og jeg er glad for at få hele 2 kasser øl, det er mere end jeg havde forventet at få.

Jeg gider ikke sidde her alene og drikke øl, så jeg må have inviteret et par venner til en lille komsammen hos mig, så de kan hjælpe mig med at få dåserne tømt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar