søndag den 22. januar 2017

SØNDAG BRUNCH & SPRIT BANKO.

Det har for mit vedkommen været en ganske rolig weekend, kun med hjemme hygge, flødeboller og underholdning med TV-2.
Derfor syntes jeg nu godt jeg kunne tillade mig lidt luksus på en søndag, i går fik jeg booket bord på The Grill, BOWLINGCENTRET I HOLSTEBRO.

Til i dag kl.11:30.

Hold nu hund, hvor er der mange der benytter sig af at kunne tage til Brunch. Der er tre prisklasser, den billige til 149 kr., den dyre til 199, jeg valgte den i midten til 169 kr.

Det ville være nemmere at fortælle hvad der ikke er på brunch buffeten, end at skulle remse alt det op der er. Og så er det helt frisk og velsmagende, og det der skal være varmt er varmt, og det der skal være koldt er koldt.

Man bliver så glad når man kan begynde en brunch med tarteletter med høns i asparges, og slutte af med soft ice. Så har morgenstund guld i mund.
Så nu ved jeg lige præcis hvordan min 55 års fødselsdag skal fejres i November, jeg invitere mine gæster til Brunch & Bowling.

Jeg spurgte der ude hvordan man bør arrangere det når man kommer med 10 gæster, de anbefalder man har 2 timer til spisning og 1 times bowling.
Det syntes jeg lyder meget fornuftigt, vi er jo ikke på arbejde men til fest, så ingen skal skovle maden i sig. Der skal være tid til at snakke, hygge, og spise.
Vi skal naturligvis også på Skipperkroen, men hvordan det flettes ind, holder jeg ind til videre hemmelig.

Da jeg var færdig med at spise brunch, skulle jeg nå hjem til Struer og på Skipperkroen.
Der er jeg langt om længe blevet medlem af spareforeningen, og har fået et boksnummer. Man putter 20 kroner i hver uge, pengene bliver udbetalt i December.
Så bliver der i løbet af året, holdt nogle forskellige arrangementer for medlemmerne.

Om søndagen afholdes der sprit banko, hvor overskuddet går til spareforeningen. Man kan vinde ølkort både på række og på fuld plade.
Det skulle jeg prøve i dag, vandt ingenting, men for fanden som er det da hyggeligt.
Så nu skal jeg i hvert fald på kro to gange om ugen, om tirsdagen til fællesspisning og om søndagen til banko.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar