lørdag den 31. december 2016

GODT NYTÅR

Kære læsere af RYGERKUPEEN , I ønskes et Godt Nytår,
Og 1000 tak for det året der nu snart er forbi.

2016 har været et godt år for Rygerkupeen, hvor jeg har oprettet en profil på Twitter, hvor jeg hedder:
Lummer Lars.
Jeg oprettede profil på Twitter for at få flere læsere i Rygerkupeen, og det kan jeg da love for der er kommet. Nu har jeg langt over 100 læsere når jeg skriver et indlæg, og lige ved og næsten de 1000 læsere når jeg har oplevet noget frækt. Så et slag på tasken, har jeg i år haft 12.000 læsere i Rygerkupeen, det er jeg sgu ret stolt af.

Rygerkupeen fortsætter også i 2017, hvor jeg vil bestræbe mig på at komme ud og få nogle nye og andre oplevelser at skrive om. For jeg kan ikke kun blive ved med at skrive om, at jeg har været på Skipperkroen og drikke en øl. Jeg må produktudvikle og øge interessen for Rygerkupeen, så jeg får endnu flere læsere.
I kan godt glæde jer til nogle interessante historier, til Februar tager jeg til Reality Award 2017, og i min sommerferie tager jeg med et par venner til Prag. Da vi skal kører derned i bil har vi talt om vi muligvis vil være der i 10 dage, og vi skal bo i campingvogn.
Når vi skal være der i 10 dage, kan jeg jo ikke vente til vi kommer hjem med at skrive om mine oplevelser. Så der skal jeg have plads og ro til, lige at kunne skrive om dagens oplevelser i Rygerkupeen. Det tror jeg nu også, bliver ganske interessant at skrive om.
Og så bliver der også nogle frække oplevelser, mon ikke der også bliver arrangeret Erotik Messe i 2017 ?

I går var jeg ude at fejre jeg nu har to ugers ferie, jeg fik lov at ligge efterårs/ vinterferie sammen, så jeg får en 14 dages ferie.
Meningen var jeg ville en tur til Thailand, men desværre kunne jeg se på min økonomi at det går desværre ikke. Jeg håber at kunne få råd til den tur, helst inden jeg om 6 år fylder 60 år.
Så jeg holder blot 2 ugers afslappet ferie, hvor jeg lige kan få stresset af, og så vil jeg have en lille tur til Aarhus.

Men i går tog jeg bussen til Holstebro, en tur på BONES.
Jeg er pjattet med den bøf BONES har på menu kortet til 199 kr. Jeg skal altid have den gennemstegt, og så med en bagt kartoffel og whiskysovs. Og så en iskold fadøl der til, det er altså guf.
I går flottede jeg mig ved at bestille en gang salat, det er sikkert der Bones virkelig tjener penge. 49 kr. for fri salatbar, men altså, der er da vist ikke ret mange der spiser for 49 kr. salat, og det kan tælles på en hånd hvor mange der spiser for mere end 49 kr. salat.
Men pyt nu med det, vi er ude for at more os, så skal man ikke altid tælle penge. Og desuden smager en skål frisk salat nu meget godt, særligt med den der sennepsdressing.

Jeg skulle med toget hjem, og da jeg stod af i Struer skulle jeg sådan tisse. Så jeg blev nød til at haste om til Skipperkroen og få hældt vand fra kartoflerne, og så kunne jeg nå en god nat bajer, og så var det sgu også hjem i seng.

For det er jo først i aften der skal drikkes masser af øl, for i aften tager jeg til Nytårsfest på Skipperkroen. Og det kan I glæde jer til at læse om i morgen her i:

              RYGERKUPEEN.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar