søndag den 15. januar 2017

SNERYDNING PÅ SKIPPERKROEN

Jeg stod op til en rolig lørdag, hvor jeg hentede rundstykker så hjem og se Go' Morgen Danmark.
Dagens Ret hos Struer Smørrebrød, var Gule Ærter.

Det fik jeg hentet, det var nogle gode ærter som jeg nød sammen med en kold pilsner.
På lørdag er Dagens Ret Dansk bøf med bløde løg. Men der har jeg nu andre planer, om at tage til Holstebro og spise brunch. Og 1 ting står jeg fast på, det skal være en ædru weekend, hvor der bare skal hygges her hjemme.

Da jeg havde spist, tog jeg mig sammen til at få vasket op, ryddet op, og få klaret lidt rengøring, og så komme i bad.
For jeg ville en tur på værtshus.

Jeg ringede efter en Taxa, det var Majbrit bag rattet, hun kunne næsten regne ud hvor jeg gerne ville hen. Nemlig på Skipperkroen.
På Skipperkroen bad jeg om en Tuborg Julebryg, de havde lige tre tilbage. Så kunne man ligeså godt lave en snerydning, jeg købte dem alle tre.
Så nu kan man først få en Tuborg Julebryg på Skipperkroen igen, når det bliver J-dag.

Det var en hyggelig aften på vores stamværtshus.

Og nu er ferien forbi, jeg fik lov at slå efterårsferien og vinterferien sammen til en 2 ugers ferie.
Jeg har måske ikke oplevet så meget, men jeg har fandeme hygget mig.
Jeg nyder at stå op om morgen, få hentet rundstykker så hjem og få tændt op for Go' Morgen Danmark, og så bare sidde og hygge til det bliver lyst.
Det føles også rart at kunne tænke på, at her sidder jeg og fiser den af i mens mine kollegaer står ude på fjerkræ og hænger kyllinger op.
I min ferie har der været en del blæsevejr, der kørte jeg en tur ud til Havet og kiggede på bølgerne. Og så var jeg jo også på shopping i Aarhus.

Jeg fik alligevel meget ud af min ferie, og nu er det forbi med at opleve. Jeg har dog stadig et par ferie/fridage til gode, den ene skal bruges her til Februar hvor jeg tager til Reality Award, og den anden regner jeg med at få skudt af her til Marts, og så kommer alle de herlige Helligdage, så der bliver mulighed for at få nogle små gode oplevelser inden sommerferien.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar