søndag den 14. december 2014

RÅDHUS CAFEEN I STRUER

Efter en lille hyggelig udflugt igår til Bundsbæk Mølle, fik jeg lyst til en tur i byen.

Jeg startede min aften på byens nye spisested:
Rådhus Cafeen.

Rådhus Cafeen åbnede i fredags, så igår aftes kørte de et tilbud på Wienerschnitzel.

Jeg skal da love for det var et stykke kød der var til at få øje på.
Jeg har før oplevet at når man får serveret en Wienerschnitzel i den størrelse, kan den enten bruges til at sko en hest, eller som tyggegummi.
Men den Wiener-Børge jeg fik igår aftes, var bare perfekt. Gennemstegt helt mør, og velsmagende.


Og så må jeg ikke glemme at fortælle, der er pænt og hyggeligt på Rådhus Cafeen. Rygerne vil sætte pris på de ikke bliver jaget ud i vinterkulden, der er indrettet et lille hjørne med en rygerboks hvor de kan stå og smøge den uden det genere de øvrige gæster.

Bagefter gik jeg ind på Skipperkroen. Her skulle der være levende musik, så det blev en sjov aften i byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar