mandag den 15. december 2014

JULEGAVEN FRA ROSE POULTRY (HK-SCAN)

Det var idag vi fik udleveret vores Julegave.

På arbejdspladsen, Rose Poultry, eller som vores virksomhed hedder nu: HK-Scan.

Man kunne vælge mellem at få 2 ænder, eller en kasse med kyllinge produkter.
Jeg ville aldrig få spist de ænder, så jeg valgte en kasse med kyllinge produkter.

Så nu er min fryser fyldt til bristepunktet, med mad nok til de næste mange måneder.

Hel Kyllingen vil jeg forære min mor, så kan hun spise den Nytårsaften.

De andre produkter skal jeg nok få spist. Kyllingebrysterne kan skæres i tern eller strimler og bruges i gryderetter, og Hot wings er jo gode en lørdag aften når man ser fjernsyn.
I stedet for popcorn, så lige smide et par vinger i ovnen og så en iskold øl til.

Det er værre med Pulled Chicken, det aner jeg ikke hvordan man tilbereder.
Når man bestiller den menu på en grill bar, er det vidt forskelligt hvordan det smager. Nogle steder er smagen lidt fesen, mens det andre steder smager så man kunne få lyst til mere.
Men nu kender jeg en pige som arbejder i en pølsevogn, mon ikke jeg kan få hjælp af hende ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar