torsdag den 4. december 2014

HAR MISTET LYSTEN TIL LINE DANCE

Det var i september jeg begyndte at gå til line dance, og det har bestemt været sjovt.

Hver uge har vi lært nogle nye danse, så jeg idag er ret god til line dance.
Samtidig med vi lærer noget har vi det også sjovt, og hyggen glemmer vi heller ikke. Efter dansen sætter vi os med en kop kaffe og en kage, en god måde at afslutte aftnen på.

Så det er bestemt ikke de andre line dansers skyld eller vores instruktørs skyld, at jeg har mistet lysten til line dance.

Det skyldes alene mit arbejde.

For lige at genfortælle det, går jeg til daglig i seng kl.19:00, og står op igen om natten kl.01:30, så det bliver lige præcis til 6 ½ times søvn.
Når jeg om onsdagen tager til line dance der begynder kl.18:30, og slutter igen kl.19:30, så når klokken at blive 20:30 inden jeg kommer til at sove, det bliver så kun til 4 ½ times søvn.
I begyndelsen slog jeg det hen med at det kunne nok gå, men jeg må altså se i øjnene at det dur ikke.
Den manglende søvn mærkes tydeligt i min krop.

Så har jeg hørt at der om søndagen skulle være line dance i Struer, men om søndagen kan jeg aldrig.
Mine søndage bruger jeg enten på, at kører hjem fra en begivenhed jeg var til om lørdagen, eller besøge min mor, eller vaske tøj.
Skulle jeg engang imellem have en søndag hvor jeg kan holde hel fri gider jeg ikke at tage til dans, så vil jeg nyde jeg bare kan sætte mig ned og ikke skulle lave en skid.

Jeg må slå til tåls med, at med det arbejde jeg har, er det ikke muligt at have et aftens liv i hverdagene.
Det må vente til jeg går på Efterløn, da vil jeg begynde at gå til line dance igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar