søndag den 7. december 2014

OG SÅ LIGE EN TIL DET ANDET BEN

Det var en stille weekend uden de store armsving. Fredag nød jeg, at ikke skulle lave noget som helst andet end bare, at sætte mig ned og se fjernsyn.

Lørdag var jeg et smut i Super Bedst, og dagens ret var koteletter i fad, ikke til at stå for, og en nem omgang aftens mad. Og så købte jeg en god flaske rødvin.

Jeg ville se showet på TV-2, hvor de fik fejret Bent Fabricius-Bjerres 90 års fødselsdag.

Og jeg kan jo kun stille mig op i køen, og ønske Bent tillykke med fødselsdagen.
Det er nu sjovt at se, at nogle mennesker allerede bliver gamle når de fylder 30.
Men Bent er jo stadig ung trods den høje alder.

Da Victor Borge levede var det mit store ønske at opleve ham live, det nåede jeg aldrig. Desværre !
Jeg håber jeg når at opleve en live koncert med Bent Fabricius-Bjerre.

Da showet var forbi ringede jeg efter en taxa, og tog på Bubsi.

Her var Pluto DJ, og musikken var god, men ved midnat skete der ikke mere.
Så jeg drak ud og tog på Skipperkroen.
Det er åbenbart her de unge går i byen. Men det er jo også Perry der står bag baren, og han er en festlig fyr.
Jeg ville nu bare lige have en enkelt god nat øl, men da der var en god stemning, så måtte jeg også lige have en til det andet ben.

Næste weekend får jeg løn, der vil jeg have en god tur i byen.
Jeg ved godt de siger der er live musik på fredag, men jeg venter til lørdag med at feste.
Lørdag vil jeg på en udflugt først, og så går det ikke at tage i byen fredag aften.
Men lørdag aften vil jeg have en fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar