fredag den 26. december 2014

ÅRETS SIDSTE OMGANG TØJVASK

Så har jeg netop sat gang i vaskemaskinen, og det bliver årets sidste omgang tøjvask.

Og så kunne jeg lige så godt få Julen pakket væk.
                            (før)
                                          (efter)
For nu er Julen forbi, og alle nisserne er lagt til at sove i skabet.                (før)
                                          (efter.)
Når nisserne er lagt væk og Juledugen taget af og alt er tilbage til normal hverdag igen, ser her noget bart ud.
Det er kun mit lille Juletræ der får lov at blive stående udenfor på min trappe. Træet lever endnu, så jeg vil ud og se om jeg kan finde en pæn krukke træet kan blive plantet om i.
Og så kunne det jo være, træet bliver pyntet med lys igen næste Jul.

Men nu glæder jeg mig til, at tage hul på 2015.
Det bliver noget af et år, fyldt med oplevelser.
3 gange i løbet af 2015, er det fastlagt jeg skal til København. Allerede i Januar, hvor en stor festlig begivenhed finder sted i B&W hallerne, i anledning af at Elvis Presley kunne have fyldt 80 år.
Og i April må jeg afsted igen til Erotik Messe i København, mit gæt er det finder sted i Påsken.
Og så i Juni måned hvor Grundlovsdag langt om længe falder på en fredag.
I den anledning står jeg som arrangør hvor jeg arrangere vi skal opleve Syngepigerne i Bakkens Hvile.
Dette arrangement glæder jeg mit til at stable på benene, der tror jeg vi får en alletiders hel dags udflugt på Bakken.
Men jeg skal også have arrangeret et par events her, jeg vil have vi skal til en fredags fest på Die Bierstube i Holstebro. Og så skal vi også på Rådhus Cafeen i Struer og spise.

Til November i 2015 falder min fødselsdag på en lørdag, og der fylder jeg 53 år.
Jeg tror det er umuligt at opstøve en opvarmet garage, og holde fest i en kold garage i November måned, nej vel ?
Så det bliver ikke som lovet en 100 % drengerøvsfest, jeg vil også invitere et par piger med.
Men jeg garantere der bliver strip-tease, og det holder jeg fast i, så det må de inviterede piger finde sig i, at vi vil se en pige tage tøjet af og vi skal også have en body tequila.
Jeg har en ret så hot Facebook veninde, som jeg meget gerne vil se, optræde for mig og mine venner til min 53 års fødselsdagsfest.
Eneste problem er at finde et sted hvor festen kan holdes, i min lejlighed er pladsen sgu meget trang, hvis der både skal være plads os og en stripper.
Så jeg vil opsnuse det rette sted hvor vi må holde fest, med mad, fadøl, og en fræk Facebook veninde.

Så I kan nok se, at 2015 bliver et festligt år.
GLÆD JER !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar