lørdag den 5. juli 2014

LANDSKUET I HERNING.

Der var ingen der ville med mig til Herning og opleve Landskuet.
Derfor tog jeg selv afsted, og ja, det passer mig nu også meget godt. Så kan jeg gå rundt i mit eget tempo, og kan tage hjem igen når jeg ikke længere gider være der.

Jeg tog afsted imorges så jeg kunne være ved Herning Messecenter, hvor Landskuet skulle finde sted, da dørene blev åbnet ved 9-tiden.

Vejrguderne truede ellers med møgvejr, men der var nu et ganske fint sommervejr. Kun et par regndråber kom ned ovenfra, men sgu ikke noget man skulle tage så tungt.

Der var nok at se, af både dyr og maskiner.
Jeg kan slet ikke fordrage heste, men når de ikke er større end Lotte her, så er de ikke til at stå for.

I denne UTV fik jeg en prøvetur, OMG hvor er det et sjovt køretøj at få lov at styre.
95.000 kroner med nummerplader, så den må køre på offentlig vej.
Den køre på EL, kan klare op til 80 km køretur før den skal lades op, og topfarten er 45 km/t.
Til næste år er jeg færdig med at betale banklånet på min Peugeot 107, så kunne jeg overveje at købe en UTV som bil nummer 2, kun til sjov sommerkørsel.

Der var også opvisning med traktortræk, der er røg og larm, og ikke kun noget der tiltrækker raske drenge. Der var også masser af friske tøser.

Jeg søgte efter katteudstillingen, desværre fandt jeg det aldrig, men så fik jeg da hilst på en flok nysgerrige geder.
Ved 13 tiden havde jeg fået set hvad jeg kom efter, så gik turen hjemad til Struer igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar