torsdag den 17. juli 2014

ÅRHUS FESTUGE 2014

Det var min mening, at jeg på lørdag ville en tur til Aarhus og fejre jeg nu holder sommerferie, med en gang Brunch på "Globen Flakken".
Men ideen er lagt på hylden, dog uden den er skippet helt.

Istedet tager jeg på lørdag, en tur til Hanstholm, da jeg vil op og se Bunkermuseet.

Brunch i Aarhus, gemmer jeg til ÅRHUS FESTUGE 2014. For prøv lige at høre her:

Fredag d.29, august. Kan man opleve TØRFISK
 Pustervig Torv ved Carlton og Café Jorden, kl.17:30

Lørdag. 30. august. Kan man på værtshuset Hos Anders, opleve FUT I FEJEMØGET. Et orkester der spiller de kendte John Mogens sange. Kl.13:00.

Nu har jeg booket et værelse på Hotel Cab Inn, fra fredag til søndag.

Fredag aften vil jeg opleve Tørfisk uden at tørlægge Aarhus, for det er først lørdag jeg vil feste igennem.
Lørdag morgen vil jeg begynde med Brunch på "Globen Flakket".
Og så skal jeg også lige nå i butikken "Plakaten". Der håber jeg de stadig har det billede jeg gerne vil købe, det er med de to detektiver fra Tintin, Dupont og Dupont der er i selskab med en nøgen kvinde.

Og så vil jeg hen på Hos Anders, og synge med på de gamle John Mogens sange.

Om I må komme med ?
Ja Gu må I så, jeg slår det op som event på Facebook, og så kan I tilmelde jer der.
Men I må altså selv sørge for overnatning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar