tirsdag den 29. juli 2014

CIRKUS DANNEBROG I STRUER

Når Cirkus kommer til byen, sker det ofte på en hverdags aften. Og med de arbejds- og sengetider jeg har, betyder det så, at jeg ikke kan opleve det.
Men i aften kunne jeg opleve Cirkus, da jeg holder sommerferie.

www.cirkusdannebrog.dk

Det var Cirkus Dannebrog, med deres Dynamic Youth 2014

Jeg havde købt en billet i Logen, og det skal man altså unde sig selv når man tager i Cirkus.
Det koster 280 kr, og så får man en plads helt nede ved Manegen.

I Cirkus Dannebrog bliver man underholdt i et par timer, kun afbrudt af en 20 minutter pause.
Dygtige artister, herlige unger og en pauseklovn.

Og så er der dyrene.
Her er det skægt at sidde i Logen, der kommer man helt tæt på dyrene.
Som nu denne elefant, der pludselig giver et snabelkys. Eller stjæler publikums popcorn.
Og så var der køerne, de kunne ikke optræde men blot løbe dresseret rundt i manegen. De slutter af med at stå helt tæt på publikum, og flytter sig først når man har klappet dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar