lørdag den 28. juni 2014

DÆK & VINGER I SKIVE.

Imorges stod jeg op kl.6, da jeg skulle mødes med mine venner i Skive.
Hanne lovede at smøre frokost til os, og jeg ville give rundstykker.
Derfor besluttede jeg mig for, at vi skulle have de gode. Så jeg smuttede forbi Max Bageri i Holstebro, og købte rundstykker og en stang wienerbrød.

Så afsted til Skive,hvor vi skulle mødes til DÆK & VINGER, ude på Skive Flyveplads.Først skulle jeg  samle Bent og Carsten op, og Hannes gamle veninde. Hende og Hanne har ikke set hinanden i 10 år, så nu skulle det være.

Da Johnny ejer en Ford Eskort med kaleche, fik han et VIP plads. Det var jo heldigt, så skulle vi ikke sidde ude på P-Pladsen.
Vejret var desværre ikke med os, så vi sad inde i campingvognen. Hvor var det hyggeligt at sidde der, og spise rundstykker.

Mens regnvejret holdt en lille pause, gik vi en runde.
Der var meget at kigge på.
Spændende biler, knallerter og motorcykler.

Og Flyvevåbnet, sendte 2 F-16 fly ind over Skive Lufthavn. Og havde man lyst og mod, kunne man også få en rundflyvning, eller nyde et faldskærmsudspring. Jeg skulle nu ikke nyde nogen af delene.

Det var blevet tid til frokost, Hanne havde smurt nogle lækre sandwich.
Da vi havde fået vores eftermiddagskaffe, var det tid at komme hjem ad igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar