lørdag den 16. november 2013

VILD MED DANS 2013

Lige som cirka en million andre danskere, sidder også jeg fredag aften og følger med i "Vild med Dans".

Det er et festligt show, men i år er der en deltager der må siges at dele vandene. Mange er store fans af den bette mand, mens andre slet ikke er begejsteret. Og desværre er der mange som misforstår tingene, og ikke helt har forstået at "Vild med Dans" kun er et underholdningsprogram.

Det er Allan Simonsen vi taler om, og jeg syntes ikke folk kan være bekendt at sende hadebreve til ham. Allan kan jo ikke gøre for det, at folk stemmer på ham.
Og man kan bestemt heller ikke være det bekendt overfor Allans dansepartner Sofie Kruuse, hver uge gør hun en ihærdig indstats for at gøre Allan Simonsen klar til det direkte show Fredag aften.
Nogle gange går det faktisk meget godt, og andre gange ligner Allan Simonsen, en der er ude at køre i radiobil.
Jeg vil sammenligne Allan Simonsen med en af de andre deltagere, en som virkelig har rykket sig.
Det er Mie Skov.
Mie Skov har udviklet sig fra at være en bordtennis nørd til idag, at være en kvinde som er mere sexet end Medina.
Og når hun danser ligner hun ikke en der er ude at køre i radiobil, Mie Skov kan virkelig flytte sine stænger så det batter, takket være den dygtige danser Mads Vad. 

Jeg håber sådan, at Allan Simonsens dansepartner Sofie Kruuse må få en ny chance i "Vild med dans" til næste år, det fortjener hun i den grad.
Men i år må Sofie gå tomhændet hjem, for hvis første pladsen skal vindes som en ære, syntes jeg vinderne i år må være
vores 2 m'er:
Mie Skov og Mads Vad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar