søndag den 24. november 2013

ASTMA MEDICIN

Dengang jeg var ryger brugte jeg Oxis, det er en god astma medicin når man er ryger.
Men da jeg lagde cigaretterne på hylden, fik jeg nogle sære bivirkninger. Det snurrede i mine arme og hænder som når de sover, og ind imellem føltes det som nogen hamrede søm ind i mit hoved.
Jeg tog til læge og blev bl.a. undersøgt for sukkersyge, men Gudskelov var der INTET spor af den forfærdelige sygdom.

Så prøvede jeg at nedsætte mit forbrug af astma medicin, fra 2 gange om dagen til kun 1 gang om dagen. Så forsvandt bivirkningerne, næsten, men til gengæld gav det bøvl med vejrtrækningen.

Så tog jeg til min læge igen for et par uger siden og forklarede ham hvordan jeg har det, han sagde at nu prøver vi at skifte astma medicin.

Så nu har jeg fået Diskos Serevent, der sammen med Pulmicort Turbuhaler er det medicin jeg skal tage 2 gange dagligt.

Hold nu op en forskel ! Alle bivirkninger er forsvundet som dug for solen. Det snurre ikke længere i arme og hænder, ingen hovedpine, og så døjer jeg hellere ikke længere med træthed.
Når mit heldbred er blevet bedre, det er stort set så godt at jeg føler mig rask, jamen så har jeg også fået det bedre med mig selv. Jeg er blevet en gladere person.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar