mandag den 4. november 2013

JULEFROKOST

Lørdag d. 2.november var jeg inviteret til Julefrokost hos mine gode venner; Foxerne.

Det var et flot vejr jeg vågnede op til i lørdags, og tænkte, at jeg ville have lidt mere end bare en Julefrokost ud af min lørdag.

Så jeg gjorde mig klar til at tage afsted, og turen gik til Aalborg Storcenter.
Ikke fordi jeg ville købe noget, det var bare en hygge tur. Og så får man nogle gode hotdogs i Aalborg Storcenter, det blev min frokost og en is til dessert.

Da jeg ankom hos Foxerne, gik der ikke længe før de andre gæster ankom.
Der var dækket op til fest, og det blev der.
Vi fik noget virkelig lækkert Julemad, og humøret steg i takt med de kolde øl og snaps som jo også høre til en god Julefrokost.

Her vil jeg sige tak til Hanne og Johnny, for en god fest, samt alle vennerne der var samlet. Det var sgu hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar