søndag den 10. november 2013

FERIEN FORBI

Det var så den efterårsferie, den slutter i dag. Og allerede fra i aften begynder hverdagen, når jeg igen må gå i seng kl.19, fordi jeg igen skal stå op kl.01:30 midt om natten, for at gøre klar til at tage på arbejde.

Jeg har virkelig nydt min ferie, bare det at kan stå op om morgenen hente rundstykker sætte kaffe over, og så bare sætte sig ned og se "Go Morgen Danmark", og igen om aftenen, at jeg kan se det der kommer i fjernsynet efter kl.19.

Og det at jeg kan sætte mig ned og ikke lave noget som helst, men bare slappe af.

Men bare fordi man har et godt hjem behøver man ikke at overrende det, og jeg har da også været ude at opleve.
Sussi & Leo på Pigernes Kro i Onsild, Julefrokost i Suldrup, et smut i Herning Centret, og Ikea i Aalborg.
Og igår var min mor og jeg, en tur i Viborg til kaffe hos min kusine og hendes mand.

Og jeg har købt nyt tøj, og ting til mit hjem.

Jeg fik ud rettet noget, da jeg i onsdags mødtes med John i Herning Centret. Talte vi om det sgu længe siden vi har taget en tur i Aarhus. Så fredag d.13.december, tager vi lige en runde på vores stamværtshuse i Aarhus.
Så jeg har fået bestilt hotelværelse på Cabinn. 
Nu er ferien forbi, og jeg kan glæde mig til uge 3 i januar, der holder jeg vinterferie.
Der har jeg et par opgaver jeg gerne skal have ordnet, så jeg håber vi får en grøn vinter.

I min vinterferie vil jeg have ryddet op i mit pulterkammer, og kælderrum, og til det formål har jeg tænkt mig at leje en varebil.
Så vil nogen sikkert tilbyde at komme forbi med deres trailer, jeg sætter pris på at folk gerne vil give et nap.
Men skal vi gå og træde i hinanden, og jeg skal stå og sige: Nej det skal ikke smides ud, og nej det der skal heller ikke væk. Så når man ingen vegne. 
Derfor lejer jeg en varevogn, så kan jeg en hel dag gå i ro og mag og sortere i, hvad jeg vil beholde og hvad der skal køres væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar