onsdag den 6. november 2013

HERNING CENTRET

For mig begyndte onsdag med en tur ud til Peugeot, imorges kl.8.
Det var tid at få sommerdækkene skiftet til vinterdæk, en lille operation der koster 600 kr. Men så er jeg fri for selv at stå med det, og ved at mine sommerdæk ligger lunt tørt hos Peugeot, til de skal på igen i april.

Kl.12 havde jeg en aftale med min gode kammerat John, om at vi skulle mødes i Herning Centret.
Foruden penge til mad, havde jeg taget 1000 kr. med, da jeg hos en Tøj Eksperten butik havde set en flot rød vindjakke, som jeg gerne ville eje. Nu havde jeg langt om længe fået råd, og så havde de sgu ikke jakken.

Jeg mødte John ved Kina buffeten, det koster 85 kr. incl. en stor cola at spise der. Og det er faktisk lækkert mad man får der, og så bliver man mæt.
John havde en gave til mig, denne flotte plakat med Familien fra Bryggen, oven i købet med Linse Kesslers autograf.
Fed gave !
Bag efter gik vi en runde i Herning Centret og sluttede af med en kop kaffe.

Og så var det jeg fik øje på denne jakke hos Marcus.
En Geographical Norway vindjakke, sat ned til 999 kr. Så fik jeg alligevel brugt min tusse.

Da jeg kom hjem, fik jeg straks plakaten hængt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar