søndag den 3. november 2013

SUSSI & LEO

Da jeg i fredags fik fyraften, var det hjem og gøre mig klar, for jeg ville en tur på Pigernes Kro i Onsild.

Bussen kørte fra Struer kl.17:20, og jeg var eneste passager. Det var først i Skive og i Viborg, der stod flere på bussen.

I aftenens anledning, var jeg klædt helt i rødt, selv strømper og underbukser.
Det kan I tro jeg havde held med, mange syntes det var fedt, og pigerne ville danse med mig, og kaldte mig Julemand.
Der var en som ville fotografere mig, så nu kan jeg sikkert ses et sted på Facebook. Hvor er det herligt, jeg fik lov at være med til at skabe en god stemning.
Nogle spurgte hvorfor jeg havde klædt mig ud, jo svaret var enkelt.
Det var fredag, J- Dag og Sussi & Leo skulle optræde, og så var det forøvrigt også lønningsdag og nu har jeg en uges ferie. Ene af gode grunde at fejre.

Da Sussi & Leo gik på scenen, kom der gang i festen på Pigernes Kro.
Man siger de hverken kan synge eller spille, men de kan fandeme skabe fest og en rigtig god stemning.
For der var en god stemning hele aftenen, ingen ballade kun mennesker der var glade. Der blev danset og sunget fællessang. 
Dengang Sussi var ung og smækker, løftede hun op i sin kjole så man ku' se at hendes numse var ret så lækker.
Men nu er Sussi blevet en voksen kvinde, så nu er det åbenbart kun noget, som Leo får lov at se.
Men hun kan stadig sætte damp på gryden, til Smoke on The Water.
Kl. 1 var festen forbi, og så var det med bussen hjem igen. Jeg havde ikke fået alverden at drikke, kun 4 øl blev det til.
Men jeg var ude at danse ret mange gange, så det blev alligevel en festlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar