lørdag den 23. november 2013

SLAP AF

Jeg ville gerne have haft mine nye hylder og gardinstang hængt op i denne weekend, men desværre ham der skulle hjælpe mig, havde en anden aftale.
Så nu får jeg i hvert fald ikke noget hængt op, før i uge 4 i januar 2014.

Så denne weekend er en slap af weekend, inden det går løs.

I de næste mange weekender er jeg fuldt optaget, bestemt ikke noget jeg er ked af, da det er ene af gode oplevelser der venter mig. Oplevelser jeg glæder mig til, at fortælle om, her i Rygerkupeen.

Jo det passer mig entligt meget godt, jeg først kan få mine hylder, og Betty Boop gardiner hængt op i uge 4.
For i uge 3 holder jeg ferie, og der vil jeg have ryddet op i mit pulterkammer. Og så vil jeg have tur mere til Ikea, da jeg også vil have en ny gardinstang til det rum, og måske også til mit køkken.
Så kan vi få det hele ordnet på en gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar