tirsdag den 30. juli 2024

TIRSDAG PÅ FLAMMEN

 

Jeg ansøgte blot, om jeg kunne få en Afspadseringsdag på Fredag, men så kom de i går og spurgte om jeg ikke kunne tænke mig, at holde fri resten af ugen ? 

Det er et tilbud man ikke siger nej til, at det betyder jeg så bruger 3 Ferie/fridage, gør ikke så meget. Jeg har stadig 2 Ferie/fridage tilbage, som jeg skal bruge i forbindelse med min Fødselsdag i November. Og så har jeg en uges ferie til gode, jeg vil have i Oktober, hvor jeg vil til ERO 10 K MESSE i København.

Når man på en Tirsdag får tilbudt 3 fridage, skal det da fejres. Så da jeg kom hjem, fik jeg bestilt bord på FLAMMEN i Holstebro.


Jeg fik bestilt bord til kl.17:30, og tog et tog der passede med tiden. 

Atter engang, var det noget lækkert mad. 


Jeg sprang forretterne og det sunde salat over, og gik direkte til Hovedretterne. 

Og så fik jeg lyst til DESSERT BUFFETTEN. 


Det er ikke noget jeg vil gøre for tit, for jeg syntes det er for dyrt.

Prisen på Grillbuffeten er rimelig, men man spiser jo ikke i tilsvarende mængder af dessert, derfor er prisen over 50 kr., for dyr. 


Mæt det blev jeg, og trængte til lige at sidde og slå mave, inden jeg skulle med toget hjem. 

Jeg satte mig ved BIERSTUBE , og fik en THOR CLASSIC. 

Og så nåede jeg en øl mere, ved FOX & HOUNDS. 

Nu har jeg 3 herlige fridage, og hvad skal der så ske ?

I morgen eftermiddag skal jeg til Læge, og på Fredag til fest på HOTEL TØMMERGÅRDEN. 

Men jeg vil også have gang i tøjvask, og få handlet ind. For så har jeg nemlig, hele Lørdag og hele Søndag fri. Så kunne det jo være, jeg på Lørdag, kunne nå til Fiskedage i Thyborøn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar