søndag den 29. september 2019

1000 BEN PÅ JENSENS BØFHUS.

Jensens Bøfhus har for tiden et tilbud : 1000 Ben, hvor man må spise alle de Jensens ben man kan.
Et tilbud der kun gælder fra Søndag til Torsdag, og slutter her d.2. Oktober.
Skulle jeg have glæde af det tilbud måtte det ske i dag, og derfor, droppede jeg at tage til Sprit Banko på Det lille Apotek i Struer. 

Kl.11:09 kørte toget fra Struer.
Vejret så nu ikke for godt ud, og derfor tog jeg min vinter dynjakke på. Men på gå turen gennem Holstebro Gågade kunne jeg mærke, det alligevel var for tidligt med en vinterjakke. 
Der var det her gode vejr I sikkert kender godt, solen der skinner og gør Søndagen dejlig lun, og en vind der køler behageligt når nu man har fået for meget tøj på. Det føles så herligt at man får lyst til at sætte sig på en bænk og lige nyde dette vejr. 
Men på denne årstid er der de Satans hvepse, så man kan ikke få lov at sidde i fred. 

På sådan en Søndag til Frokost var der godt nok mange gæster på Jensens Bøfhus, men der var lige et bord til mig.
Bestillingen var nem, en stor fadøl og 1000 ben.
Hvor er de gode de ben, og man fik så rigeligt både første gang og anden gang, man kunne også få en tredje gang.
Men en tredje gang ville jeg ikke, for jeg sagde til servitricen at det er længe siden jeg har smagt en dessert, og jeg har lyst til der skal være plads til en Banana Split.
Mæt blev man, og fandt op til toget og hjem til Struer.

Og nu sidder jeg og ser TV 2 News, indvielsen af den nye Metro Cityring i København.
Åh hvor ville jeg gerne have været der i København, og opleve den Folkefest. Men det kan ikke lade sig gøre, når man skal på arbejde imorgen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar