lørdag den 28. september 2019

OKTOBERFEST I STRUER

I Struer i går Fredag, skulle der være Open By Night, som man opfindsomt kalder Oktoberfest.
Jawohl Jawohl !!

Nu havde jeg i ugens løb været omkring MR., efter det nye katalog, hvor i der lå en Værdikupon på 200 kr. 
Den ville jeg ned og have brugt, og kunne da så lige opleve lidt af Oktoberfesten. 

Hos MR. fik jeg købt denne TOMMY HILFIGER hættetrøje, den er rigtig flot, helt sort og med guld tekst. Den koster 1100 kr., jeg fik den så 200 kr. billigere. 

Og så skulle jeg over på Hansi Bar, der kører Fredags fest fra kl. 15. Det var nu ikke kun derfor, men fordi Hansis Bierbar introducerede den nye
Gajol Shot SMÅ KONGER .

Lad mig sige det således, den bør omtales i Dronningens Nytårstale. 
Jeg tog kun en, men en anden gang når der skal være fest, så skulle man være noget af en Klods Hans, hvis ikke man gav en omgang til sit Hof og får Prinsesserne til at grine. 

Klokken slog 16 jeg måtte hen i Gågaden igen, hvor Oktoberfesten nu gik i gang.
Det var ikke den sædvanlige Oktoberfest menu man kunne få at spise, i stedet havde man arrangeret Thai Street Food vognen. De er faktisk gået hen og er blevet ganske populære her i Struer, jeg har spist deres mad en gang før, og det var bare så godt.
Sådan en gang Thai Food for 50 kr., det er jo til at betale, og naturligvis var det noget lækkert mad.

I Festteltet havde man hyret en DJ, de har også være uheldige med de livebands de før har hyret til Oktoberfest i Struer, så det er udemærket de prøver med en lokal DJ, som virkelig kunne finde det rigtige partymusik. 
Og så havde man fået fat i en dansepige, til at lokke folk ind i teltet.
Det var sådan set meget hyggeligt, og for engang skyld var der et pænt vejr, og det lokkede folk ned i Gågaden.

Men jeg havde en større lyst til at tage hjem og se Vild med Dans.

Så da jeg havde drukket min øl var jeg inde hos LARSEN og købe deres Flødeboller. Og så hjem og se fjernsyn.

Om Larsens Flødeboller, jo de er gode og til Intro prisen på 80 kr. kan de gå an.
Men når Intro perioden er ovre stiger prisen til 120 kr. , så gode er de altså heller ikke.
Flødebollerne hos Frellsen Chokolade i Holstebro, er de bedste og her får man 10 Flødeboller for 100 kr. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar